ایجاد تحرک در جامعه و نشاط اجتماعی از اهم اهداف رشته آمادگی جسمانی است

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: توسعه نشاط اجتماعی و تحرک در جامعه از اهداف مهم رشته آمادگی جسمانی است.

ایجاد تحرک در جامعه و نشاط اجتماعی از اهم اهداف رشته آمادگی جسمانی است

به گزارش مملکت آنلاین، احمد گواری سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات استان آذربایجان‌غربی در گفت و گویی اظهار کرد: توسعه نشاط اجتماعی و تحرک در جامعه از اهداف مهم رشته آمادگی جسمانی است و هیات استان آذربایجان‌غربی از استان‌های پیشرو در این رشته بوده که انتظارات را برآورده کرده است.

گواری با اشاره به اینکه این رشته یکی از رشته‌های با تنوع زیاد و با مخاطبان پرتعداد است افزود: فدراسیون آماده هرگونه کمک برای پیشبرد اهداف و توسعه بیشتر این رشته به استان است و انتظار داریم اداره کل نیز در حمایت از هیات سالنی را اختصاص دهد.

گواری با اشاره به فعال شدن این رشته ورزشی در همه استان‌های کشور گفت: همکاری و ارتباط تنگاتنگی با آموزش و پرورش که یکی از ارگان‌های با جامعه هدف بزرگ و گسترده هستیم و در هیات رئیسه فدراسیون نیز شاهد عضویت نمایندگانی از این نهاد هستیم.

گواری گفت: یکی از رویکردهای مهم رشته آمادگی جسمانی، سلامتی جامعه است انتظار داریم ورزش هدفمند و مستمر را فعال کند و پایه و اساس سایر رشته‌ها شود وباید برای بحث کم‌تحرکی جامعه برنامه‌ریزی شده و شاهد تشویق همه سنین به ورزش و تحرک باشیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

ارسال نظر