حضور وزیر ورزش در مجمع باشگاه پرسپولیس

سید حمید سجادی در مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش مملکت آنلاین، وزیر ورزش و جوانان که به‌دلیل همزمانی جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس و جلسه فوق‌العاده دولت برای سفر استانی به خوزستان، در ساعت نخست مجمع پرسپولیس غایب بود، پس از پایان نشست خود در دولت با بازگشت به وزارت ورزش و جوانان در مجمع باشگاه پرسپولیس حضور یافت.

در این مجمع که در حال برگزاری است، اعضای مجمع باشگاه پرسپولیس صورت‌های مالی این باشگاه را مورد بررسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر