احتمال لغو اعزام تیم ملی ووشو بدلیل مشکلات مالی

رئیس فدراسیون ووشو گفت: اکنون فدراسیون‌ها درگیر مشکلات مالی هستند و اگر منابع مالی کافی نباشد، امکان لغو اعزام‌های ووشو وجود دارد.

احتمال لغو اعزام تیم ملی ووشو بدلیل مشکلات مالی

به گزارش مملکت آنلاین، امیر صدیقی در حاشیه دیدار روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: سال مهمی برای ووشو و ورزش کشور در پیش داریم. بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک در پیش است. ما هم آبان قهرمانی جهان را در آمریکا داریم. ووشو همیشه اتکای محکمی برای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی بوده و کار سخت و مسیر دشواری داریم و زمان کمی مانده و این دغدغه برای ما وجود دارد.

وی افزود: در کوراش اردوها آغاز شده و در ایام عید، بچه‌ها در اردو بودند چون قهرمانی آسیایی کوراش را داریم و تیم خوبی را آماده کردیم و امیدوارم بدرخشند.

صدیقی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های ورزش، مسائل مالی است و همه‌ همکاران ما در فدراسیون‌ها این مشکل را دارند چراکه هزینه‌های اردو سنگین است. در سال گذشته ۶۳ مدال کسب کردیم. امسال منتظر هستیم در بحث بودجه چه مسیری در پیش خواهد بود. اگر امروز هم منابع را بگیریم در رقابت با حریفان کم است.

وی گفت: ووشو با بودجه اندک بهترین عملکرد را داشته و اگر شرایط مالی بهتر شود، در توسعه همگانی و قهرمانی کارهای زیادی خواهیم کرد.

صدیقی در خصوص احتمال لغو اعزام‌ها در صورت نرسیدن بودجه، گفت: اکنون تمام اعزام‌ها کیفی است و اگر حمایت نشود فدراسیونی مثل ما که حمایت مالی ندارد، دچار مشکل می‌شود. در سال گذشته، هفت میلیارد بودجه گرفتیم و ۷ میلیارد هم آورده داشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر