پای چینی‌ها به هاکی ایران هم باز شد ، این بار سرمربی تیم ملی بانوان

رئیس فدراسیون هاکی از جذب یک مربی چینی برای بانوان در سال آینده خبر داد و گفت: این مربی از اردیبهشت سال جدید کار خود را با بانوان هاکی آغاز خواهد کرد.

پای چینی‌ها به هاکی ایران هم باز شد ، این بار سرمربی تیم ملی بانوان

به گزارش مملکت آنلاین، بهرام قدیمی پس از این که برای دومین بار به عنوان رئیس فدراسیون هاکی انتخاب شد، اظهار کرد: با توجه به کسب عنوان سومی مردان در رقابت‌های هاکی داخل سالن برای این که بانوان نیز بتوانند همانند مردان روی سکو قرار بگیرند در سال جدید با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک یک مربی چینی برای بانوان هاکی باز جذب خواهیم کرد که این مربی از اردیبهشت سال آینده با بانوان در بخش هاکی داخل سالن و چمن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: در بخش مردان نیز ضمن حفظ جایگاه سومی سعی داریم در رقابت‌های آینده داخل سالن این جایگاه را تا سکوی قهرمانی ارتقاء دهیم. 

رئیس فدراسیون هاکی ادامه داد: با توجه به این که تجهیزات ورزش هاکی وارداتی است، اولویت نخست ما تجهیز هیات‌های استانی از لحاظ تجهیزات ورزشی است تا در کشف و شناسایی استعدادهای خود با مشکل مواجه نشوند.

قدیمی تصریح کرد: امسال با حمایت وزارت ورزش بودجه ویژه‌ای به فدراسیون هاکی اختصاص پیدا کرده که ما آن را مدیون حمایت رسانه‌ها می‌دانیم که در زمان مسابقات جهانی آفریقای جنوبی پوشش خوبی را از سوی رسانه‌های مکتوب و تصویری داشتیم و همین امر سبب شد تا هاکی که تا به امروز مظلوم واقع شده بود، در کشور دیده شود.

وی در پایان با اشاره به بی‌اخلاقی‌های برخی کاندیداها در شب انتخابات، گفت: از نظر علمی و کار اجرایی طی ۴۲ سال خدمت فرد شناخته شده‌ای هستم که خوشبختانه توانستیم با کمک کمیته ملی المپیک این نوع بی‌اخلاقی‌ها را کنترل کنیم و امروز نیز شاهد بودید که بالاترین رای را از سوی اعضای مجمع کسب کردم.

انتهای پیام/

ارسال نظر