اورسجی: برنامه استراتژیکی برای رشد کبدی آسیا تنظیم کرده‌ام

رئیس جدید ایرانی کنفدراسیون کبدی آسیا گفت: تامین منابع مالی مهم‌ترین چالش پیش روست تا با تامین آن، مسابقات مختلفی در قاره پهناور آسیا برگزار کنیم.

اورسجی: برنامه استراتژیکی برای رشد کبدی آسیا تنظیم کرده‌ام

به گزارش مملکت آنلاین، عباس اورسجی در ارومیه بعد از انتخابش به عنوان اولین ایرانی ریاست یک کنفدراسیون آسیایی و بعد از گرفتن عکس‌ها با حاضرین در مجمع، خوشحالی خود را گرفتن عکس سلفی با خبرنگاران نیز ادامه داد.

اورسجی در گفت و گویی با خبرنگاران ضمن قدردانی از رای اعتماد اعضای مجمع کنفدراسیون کبدی آسیا خاطر نشان کرد: مهم ترین چالش پیش رو، تامین منابع مالی در دوره جدید مدیریتی کنفدراسیون کبدی آسیاست است که در این خصوص با جذب اسپانسر و حامیان مالی به دنبال برگزاری مسابقات مختلف از جمله جام باشگاه‌ها و مسابقات رده‌های سنی و توسعه این رشته در قاره کهن هستیم.

وی گفت: انتخابم به این سمت افتخاری برای کشورمان ایران است و تلاش خواهم کرد با عملکرد خود در چهار سال، در دوره بعدی نیز مورد تایید اعضا باشم.

اورسجی در پایان درباره انتخاب مقر کنفدراسیون آسیا در ایران گفت: پیش از این با وزیر ورزش به توافقاتی رسیدیم تا بعد از مسابقات جهانی کبدی، مقر کنفدراسیون آسیا را تعیین کنیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

ارسال نظر