احضار عامل درگیری و فحاشی در انتخابات هیات بدنسازی استان آذربایجان‌شرقی + ویدئو

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی برای بررسی درگیری و فحاشی در انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان شرقی تشکیل جلسه می دهد.

احضار عامل درگیری و فحاشی در انتخابات هیات بدنسازی استان آذربایجان‌شرقی + ویدئو

به گزارش مملکت آنلاین، بعد از بروز برخی حواشی و اتفاقات ناشایست و غیر قانونی در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی از سوی یکی از کاندیداه ا(سعید رونقی)، با دستور رییس کمیته انضباطی فدراسیون، در این خصوص جلسه فوق العاده تشکیل خواهد شد. 

کمیته انضباطی با احضار فرد متخلف روز سه شنبه ٩ اسفندماه ساعت ۱۴ در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جلسه ای را برای رسیدگی به اتفاقات این مجمع برگزار خواهد کرد.

روز گذشته(پنج شنبه) پس از آنکه سعید رونقی یکی از ۳ کاندیدای انتخابات ریاست هیات بدنسازی استان آذربایجان شرقی از رسیدن به صندلی ریاست بازماند، رییس فدراسیون را متهم به مهندسی انتخابات کرد و همچنین با فحاشی به یکی از نیروهای فدراسیون، اجسامی را از روی میز به سمت وی پرتاب کرد.

شرح ماجرا:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی روز پنج شنبه گذشته در تبریز برگزار شد و در نهایت مقصود نبیل پور با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

در شرایطی که این انتخابات به دور دوم کشیده شده بود، نبیل پور با کسب ۲۱ رای در مقابل ۸ رای سعید رونقی به عنوان رییس جدید هیات بدنسازی آذربایجان شرقی انتخاب شد.

اما پس از پایان رای گیری، سعید رونقی نامزد شکست خورده در انتخابات و یکی از قهرمانان بدنسازی این استان، نزد عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی رفت و با فریاد وی را متهم به مهندسی انتخابات کرد.

در حالیکه نصیرزاده واکنش خاصی به اتهامات این فرد نداشت، یکی از نیروهای فدراسیون به رونقی بخاطر این برخورد معترض شد که رونقی با به کار بردن الفاظی ناشایست سمت او اجسامی را پرتاب کرد و با درگیری از مجمع خارج شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر