آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان و همراهان در حادثه سقوط بالگرد

رئیس اورژانس کرمان از وخامت حال وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان و همراهان در حادثه سقوط بالگرد

به گزارش مملکت آنلاین، رئیس اورژانس کرمان از وخامت حال وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

سید محمد صابری در خصوص آخرین وضعیت سرنشینان بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:‌این بالگرد 16 سرنشین داشته است، از بین این تعداد متاسفانه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش فوت شده است و حال سه تن دیگر وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مدیرکل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی و جزو مصدومان وخیم هستند.

به گفته صابری هر سه این مصدومان در حال انتقال به بیمارستان شهید باهنر کرمان هستند.

وی ادامه داد: تا چند دقیقه پیش که پیگیر حال عمومی وزیر ورزش بوده‌ام از لحاظ علائم حیاتی از قبیل ضربان، فشار خون، تنفس نرمال بودند اما چون به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند و تحت تاثیر دارو قرار دارند نمی‌توان ارزیابی دقیقی از وضعیت هوشیاری وی داشت و در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد.

صابری با تایید خون ریزی مغزی سجادی گفت:‌ در حال انتقال وی بیمارستان هستیم و پس از بررسی مشخص می‌شود که آیا نیاز به جراحی وجود دارد یا خیر.

معتمدکیا: حالم خوب است

محسن معتمد کیا مدیر کل ارتباطات وزارت ورزش وجوانان که یکی از همراهان وزیر در سفر به بافت بوده است از سلامتی خودش خبر داد.

او  گفت:حالم خوب است،آرزوی سلامتی برای بقیه می کنم.شما خبرهای خوب مخابره کنید.

بر اساس اطلاعات به دست آمده کتف محسن معتمدکیا شکسته است.

به گفته منابع آگاه، علاوه‌ بر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، مسئول امور اداری و استخدامی وزارت ورزش و جوانان، نماینده شهر بافت در مجلس، علیرضا پورسلمان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و رئیس فدراسیون شمشیربازی به همراه تعدادی از اصحاب رسانه در هلیکوپتر بودند.

اسماعیل احمدی، مدیر کل حوزه ریاست وزیر ورزش، از آسیب‌دیدگان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بود که در این حادثه جان باخته است.

شاهدان عینی عنوان می‌کنند بالگرد موقع نشستن کنترل خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر