آغاز مسابقات هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی در بوشهر

مسابقات مرحله رفت هفته دوم سومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی کشور روز چهارشنبه در بوشهر آغاز شد.

آغاز مسابقات هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی در بوشهر

به گزارش مملکت آنلاین، حسن بازدرهوا رئیس هیات والیبال استان بوشهر اظهار کرد: تیم‌های ساوانا (شاهرود)، رعد پدافند تهران، امید سنگ آهن بافق، فولاد هرمزگان، پارس جنوبی، پیکان دیر، شهید ادریس آزادیان، دانش و توپ مشهد، رازین پلیمر زاهدان، اداره بنادر و دریانوردی انزلی، موج سواران ساحل نوشهر و شهداب یزد تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال ساحلی کشور هستند.

حسن بازدرهوا افزود: رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی کشور در مجموع در ۱۴ هفته برگزار می‎‌شود که هفته نخست آن به میزبانی فولاد هرمزگان برگزار شد.

وی ادامه داد: پیکان بندر دیر و پارس جنوبی ۲ نماینده استان بوشهر در این رقابت‌ها هستند که در روز نخست دربی هم استانی‌ها را برگزار می‌کنند.

بازدرهوا اضافه کرد: در مسابقات هفته دوم دور رفت لیگ برتر والیبال ساحلی در مجموع ۴۸ رقابت از امروز تا جمعه پنجم اسفندماه در مجموعه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می شود.

وی در بخش دیگری اظهار کرد: استان بوشهر در این چند سال اخیر توانسته رشد قابل توجهی در رشته والیبال ساحلی تجربه کند که این مهم در سایه برنامه ریزی و توسعه زیرساخت های این رشته ورزشی پرطرفدار در این استان است.

بازدرهوا افزود: حضور ۲ نماینده استان در لیگ برتر والیبال ساحلی، حضور پیکان دیر به عنوان نماینده استان در تورنمنت‌های بین المللی، حضور پررنگ داوران استان بوشهر در رویدادهای ملی و بین المللی والیبال ساحلی و میزبانی رویدادهای مختلف از جمله عوامل در ارتقای چشمگیر جایگاه والیبال ساحلی استان بوشهر در چند سال اخیر است.

وی یادآور شد: به پاس درخشش استان بوشهر در عرصه والیبال ساحلی انتظار است شهرداری مرکز استان بوشهر نیز بتواند به تناسب این جایگاه زمین اختصاص یافته به والیبال ساحلی را با کیفیت و استاندارد مطلوبی برای ساحلی بازان رشته والیبال آماده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر