هفته اول لیگ برتر شمشیربازی برگزار شد

تیم‌های برتر هفته اول لیگ برتر شمشیربازی در سه اسلحه سابر و فلوره مشخص شدند و قهرمان اپه نیز فردا معرفی می‌شوند.

هفته اول لیگ برتر شمشیربازی برگزار شد

به گزارش مملکت آنلاین، هفته اول لیگ برتر شمشیربازی در شهر آفتاب تهران پیگیری شد که طی آن ورزشکاران در اسلحه فلوره مردان به مصاف هم رفتند.

در پایان رقابت‌های هفته اول، نگین سایه غرب کرمانشاه در جایگاه نخست ایستاد، فولاد مبارکه سپاهان در رده دوم‌ قرار گرفت و معادن چادرملو سوم شد. تیم‌های صدر مشهد،گروه صنعتی ۷ بام اصفهان، صنایع گچ‌نگین قم و خانه شمشیربازی قم نیز در رده چهارم تا هفتم ایستادند.

همچنین این مسابقات روز گذشته در اسلحه سابر پیگیری شد که در پایان رقابت‌های هفته اول، مس سونگون ورزقان، معادن چادرملو اردکان و شهدای شورمست عناوین برتر را از آن خود کردند.

باشگاه ژوبین شیراز، خانه شمشیربازی رشت، آینده سازان اصفهان و شرکت نگین سایه غرب کرمانشاه نیز در رده چهارم تا هفتم ایستادند.

هفته اول لیگ برتر شمشیربازی در سه اسلحه بخش مردان از روز دوشنبه اول اسفند ماه در اسلحه سابر آغاز شد و با برگزاری مسابقات در اسلحه فلوره ادامه یافت. این رقابت‌ها فردا چهارشنبه ۳ اسفند در اسلحه اپه پیگیری می‌شود.

در این دوره از مسابقات در هر اسلحه ۸ تیم و ۵۰ ورزشکار با هم به رقابت می‌پردازند و برای نخستین بار است که این رقابت‌ها در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر