۴۰۰ باشگاه ورزشی غیرمجاز در مشهد فعالیت دارد

مسوول اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۴۰۰ باشگاه ورزشی غیر مجاز در قالب طرح نظارتی این نهاد در بهمن ماه امسال تاکنون در کلانشهر مشهد شناسایی شده است.

۴۰۰ باشگاه ورزشی غیرمجاز در مشهد فعالیت دارد

به گزارش مملکت آنلاین، جواد عبداللهی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از باشگاه های ورزشی سطح مشهد به خبرنگاران افزود: در این مدت ۴۷۰ باشگاه ورزشی غیر مجاز فعال در خراسان رضوی شناسایی شده است که بیشتر آنها در شهر مشهد فعالیت دارند.

وی بیان کرد: این تعداد نیمی از باشگاه های غیرمجاز ورزشی هستند که هم اکنون در مشهد فعالیت می‌کنند.

عبداللهی ادامه داد: تمامی این باشگاههای غیرمجاز شناسایی شده، تذکر دریافت کرده اند و مهر و موم بعضی از آنها در حال انجام است.

این مسوول اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه های غیر مجاز در صورت ادامه فعالیت به ادارات نظارت بر اماکن عمومی شهرستان معرفی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هزار و ۵۰ باشگاه ورزشی در مشهد اقدام به اخذ مجوز از اداره کل کرده اند و تعداد ۳۵۰ باشگاه مهلت پروانه بهره برداری آنها به پایان رسیده است که تاکنون اقدامی جهت تمدید انجام نداده اند.

عبداللهی تصریح کرد: بسیاری از تخلفات در باشگاه های غیرمجاز رخ می دهد چراکه باشگاه هایی که مجوز فعالیت دارند، نسبت به اجرای قوانین اهتمام می ورزند اما باشگاههای غیرمجاز مقید به رعایت قوانین نیستند.

وی برگزاری کلاس های مختلط، فروش مکمل، اخذ شهریه های نامتعارف را از مهمترین تخلفات باشگاه های غیرمجاز دانست و بیان کرد: روند برخورد با باشگاه های غیرمجاز به صورت ضربتی تا پایان سال ادامه خواهد داشت و در سال آتی به صورت منظم پیگیری خواهد شد.

این مسوول اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از خانواده ها خواست با هدف پیشگیری از آسیب ها، قبل از ثبت نام در باشگاه ها از مجاز بودن آن اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر