مس سونگون پنجمین قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتسال جشن گرفت

مس‌سونگون ورزقان پس از قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ‌برتر فوتسال با پیروزی مقابل سن‌ایچ ساوه جشن قهرمانی‌اش را شیرین‌تر کرد.

مس سونگون پنجمین قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتسال جشن گرفت

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های مس‌سونگون ورزقان و سن‌ایچ ساوه درچارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه، در سالن پورشریفی تبریز به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری چهار بر یک به‌اتمام رسید تا مسی‌ها پس از قطعی کردن قهرمانی خود در هفته گذشته رقابت‌ها این قهرمانی را با برد برابر نماینده ساوه شیرین‌تر کنند.

بازی با نمایش طوفانی مسی‌ها آغاز شد و مرتضی عزتی روی کار تیمی چشم‌نواز هم‌تیمی هایش موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند.

در ادامه کار ساوه‌ای ها توسط کیانوش شیرپور به گل رسیدند تا بازی یک بر یک مساوی شود.

سپس لاله‌های نارنجی آذربایجان با توسط حسین سبزی به گل رسیدند تا حساب‌کار دو بر یک شود.

در دقایق پایانی مهدی جاوید با شلیک غیرقابل‌ مهار خود توپ را به تور دروازه سن‌ایچ چسباند تا نیمه اول بازی با برتری سه بر یک مسی‌ها به اتمام برسد.

جاوید در لحظات پایانی نیمه دوم هم گلزنی کرد تا مس‌سونگون چها بر یک به برتری برسد.

این دیدار که قرار بود به میزبانی سن‌ایچ و در ساوه برگزار شود با موافقت دوتیم و همچنین کمیته برگزاری مسابقات فوتسال در سالن پورشریفی تبریز و با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران آغاز شد تا مسی‌ها در کنار هوادادان خود به جشن قهرمانی‌شان مشغول شوند.

پس از پایان این مسابقه، جشن قهرمانی تیم مس‌سونگون ورزقان به‌همراه اهدا مدال و کاپ قهرمانی برگزار شد.

این پنجمین عنوان قهرمانی مس‌سونگون در رقابت.های لیگ‌برتر فوتسال به‌حساب می‌آید و لاله‌های نارنجی آذربایجان پیش از این در سال های ۹۶، ۹۷، ۹۸ و ۹۹ موفق به کسب این عنوان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر