داورزنی: تهران میزبان والیبال قهرمانی بزرگسالان آسیا شد

رییس فدراسیون والیبال ایران از برگزاری مسابقات والیبال بزرگسالان آسیا در سال آینده در تهران خبر داد.

داورزنی: تهران میزبان والیبال قهرمانی بزرگسالان آسیا شد

به گزارش مملکت آنلاین، محمدرضا داورزنی در مجمع عمومی سالانه فدراسیون والیبال که در مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه سه دهه است والیبال در ایران فعال بوده، اظهار کرد: برخی از دوستان والیبال را بین قبل و بعد انقلاب مقایسه می‌کنند که این موضوع اصلا قابل قیاس نیست. همکاری هیات‌های ورزشی، سازمان و ارگان‌هایی مانند آموزش و پرورش سبب شد والیبال ایران از یک رشته سومی به رشته اول آسیا تبدیل شود.

رییس فدراسیون والیبال ادامه داد: در شرایطی که دشمن در تلاش است تا نقشه‌های شوم خود را برای ضربه زدن به مملکت اجرایی کند، تیم ملی نوجوانان مقام‌های ارزشمندی در مسابقات بین‌المللی کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وی با اشاره به اعزام ۴۲۰ ورزشکار به مسابقات برون‌مرزی توسط فدراسیون والیبال یادآور شد: در بخش بانوان اقدامات زیربنایی را شروع کرده‌ایم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور بانوان در مسابقات جهانی باشیم و این تیم بتواند به زودی در آسیا جزو چهار تیم برتر باشد.

داورزنی متذکر شد: برای رشد بانوان نیاز است این فرصت را به آن‌ها بدهیم تا در مسابقات آسیایی حضور یابند.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره برگزاری مسابقات قاره‌ای در رده زیر ۱۶ سال گفت: تلاش ما این است ‌که این مسابقات سبب شناخت استعدادها در این رده سنی شود.

وی تصریح کرد: ۲ تیم در رده نوجوانان و ۲ تیم بزرگسالان در اردوی تیم ملی همزمان با فروردین ۱۴۰۲ حضور می‌یابند. همچنین میزبانی مسابقات بزرگسالان آسیا در بخش آقایان در مرداد سال آینده از برنامه‌های مهم سال ۱۴۰۲ است. همه این برنامه‌ها نیازمند حمایت مالی از فدراسیون با توجه به هزینه‌های بالا در این اردوها و میزبانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر