دو تساوی بدون گل دیگر در لیگ برتر فوتبال

دو تساوی بدون گل دیگر در لیگ برتر فوتبال ثبت شد.

دو تساوی بدون گل دیگر در لیگ برتر فوتبال

به گزارش مملکت آنلاین، دو بازی آغازین روز دوم هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با دو تساوی بدون گل همراه بود.

زور پیکان و نفت به هم نرسید

در یکی از دیدارهای مهم این هفته لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج از ساعت ۱۵ پنجشنبه با قضاوت سعید رحیمی‌مقدم به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

در این دیدار پیکان دنبال این بود تا بتواند روند بردهایش را ادامه دهد و نفت مسجد سلیمان هم دنبال این بود تا بتواند با حضور رضا عنایتی شوک مثبتی را در تیم ایجاد کند و با امتیاز از کرج بازگردد.

با این حال تلاش هیچ یک از دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه بیابد. مصدومیت سامان فلاح و میثم نقی‌زاده کاپیتان‌های دو تیم باعث شد تا این دو بازیکن در اواسط بازی زمین مسابقه را ترک کنند.

رشید مظاهری امروز اولین بازی‌اش را برای پیکان انجام داد و فرهاد مجد کرمانشاهی هم که به تازگی از پیکان جدا شده و به نفت پیوسته است امروز مقابل تیم سابق خود کارش را در ترکیب قرار گرفت.

پیکان با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارد و نفت هم با ۱۱ امتیاز همچنان قعرنشین است.

تساوی بدون گل مس رفسنجان و ذوب آهن

در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال مس رفسنجان در دیداری خانگی با قضاوت حسن اکرمی به مصاف ذوب آهن رفت که این جدال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مس رفسنجان و ذوب آهن که به ترتیب رکوردداران تساوی در لیگ بیست و دوم هستند، دنبال این بودند تا بتوانند با استفاده از امتیازات این دیدار جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند.

در نهایت تلاش دو تیم برای بازکردن دروازه یکدیگر ثمری نداشت تا یک تساوی دیگر هم برای شاگردان ربیعی و تارتار به ثبت برسد.

گلر ذوبی‌ها امروز قهرمان تیمش بود و بارها مانع باز شدن دروازه‌اش شد.

با یک امتیاز این جدال، مس رفسنجان با ۲۵ امتیاز در رده ششم ماند و ذوب آهن هم با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر