سرمربی تیم ملی وزنه برداری استعفا کرد

سعید علی‌حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری مردان ایران استعفای خود را به سرپرست فدراسیون تحویل داد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری استعفا کرد

به گزارش مملکت آنلاین، بنا به اعلام فدراسیون وزنه‌برداری سعید علی‌حسینی سرمربی تیم ملی مردان ایران نامه استعفای خود را به سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون این رشته تحویل داده است. قرار است تا سه روز آینده کمیته فنی درباره قبول یا رد استعفای نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان تصمیم گیری کند.

علی‌حسینی در آخرین روزهای مدیریت علی مرادی در فدراسیون به عنوان جانشین محمدحسین برخواه در تیم ملی وزنه‌برداری انتخاب شد. وی با تیم ملی وزنه‌برداری ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، قهرمانی سال ۲۰۲۲ آسیا در بحرین و قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در کلمبیا حضور داشت.

کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری متشکل از حسین رضازاده، حسین توکلی، بهمن زارع، بهداد سلیمی، کمال موسوی و حسین مقامی است و رضازاده ریاست این کمیته را بر عهده دارد.

فدراسیون وزنه‌برداری هم اکنون با سرپرست اداره می‌شود و قرار است انتخابات آن در روز ۱۵ اسفندماه برگزار شود. انوشیروانی و ایوب بهتاج مدعیان رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون هستند. سعید علی‌حسینی به عنوان کارشناس خبره در تیم انتخاباتی بهتاج حضور دارد.

استعفای علی‌حسینی در حالی است که تیم ملی وزنه‌برداری ایران اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (گزینشی المپیک) راهی کره‌جنوبی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر