رئیس فدراسیون بسکتبال: بدنبال جوان‌سازی تیم ملی هستیم

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه جوان سازی تیم ملی در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۴۰ استعداد جدید در بسکتبال شناخته شده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال: بدنبال جوان‌سازی تیم ملی هستیم

به گزارش مملکت آنلاین، جواد داوری غروب یکشنبه در حاشیه بازدید از سالن‌های ورزشی بسکتبال گرمسار با بیان اینکه همانند سایر رشته‌های ورزشی در بسکتبال نیز شناسایی استعدادهای جدید در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: در حال حاضر با همین رویکرد توانستیم ۳۴۰ استعداد برتر را در این رشته شناسایی و یا حتی در ترکیب تیم‌ها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد تغییرات و جوان گرایی در تیم ملی هستیم، افزود: معتقدیم تغییر نسل می‌بایست با شیب ملایم ایجاد شود تا بتوانیم با دوری از مسائل حاشیه‌ای این ترکیب پر صلابت برای بسکتبال ماندگار شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال بابیان اینکه کشف استعدادهای جدید این رشته ورزشی همچنان پر قدرت در رده‌های پایه و همه استان‌ها پیگیری می‌شود، ابراز داشت: در طرح استعدادیابی ورزشی وضعیت جسمانی و ورزشی افراد بررسی می‌شود تا در نهایت بتوانیم با برگزاری اردوی آمادگی شرایط جوان سازی تیم را مهیا کنیم.

داوری با بیان اینکه قطعاً یک اردوی تیم ملی نیز برای استان سمنان در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: این اقدام می‌تواند ضمن علاقه مند کردن نوجوانان و جوانان منجر به کشف استعدادهای جدید و جذب افراد توانمند به بسکتبال شود.

وی بابیان اینکه برای مسابقات جهانی اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی بسکتبال در اسفندماه سال جاری پیش رو قرار دارد، افزود: برای تقویت کادر فنی و افزایش توان اعضای تیم اردوهای تدارکاتی از بهمن ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر