رئیس فدراسیون: آذربایجان‌غربی میزبان یکی از رویدادهای بین‌المللی بدنسازی و پرورش اندام خواهدبود

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطر نشان کرد: میزبانی یکی از مسابقات مهم بین‌المللی بدنسازی و پرورش اندام را به آذربایجان‌غربی اختصاص می‌دهیم.

رئیس فدراسیون: آذربایجان‌غربی میزبان یکی از رویدادهای بین‌المللی بدنسازی و پرورش اندام خواهدبود

به گزارش مملکت آنلاین، عبدالمهدی نصیرزاده در ارومیه گفت: در سفری به استان آذربایجان‌غربی علاوه بر حضور در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان، دیداری با استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرعامل منطقه آزاد ماکو داشتم و گفت و گوهایی در خصوص اعطای میزبانی یک رویداد بین المللی به این استان انجام دادیم.

وی گفت:  در این دیدارها، بنا داریم میزبانی یکی از مسابقات بین‌المللی را به این استان که سابقه میزبانی با کیفیتی نیز پیش از این در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های جهان داشت اختصاص دهیم و بر این اساس یکی از دو رویداد مسابقات  مچ‌اندازی دختران و پسران قهرمانی آسیا در همه رده‌های سنی و یا یک مسابقه بین‌المللی به میزبانی این استان بعد از بررسی شرایط منطقه آزاد ماکو و شهر ارومیه اختصاص خواهدیافت.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: آذربایجان‌غربی ویژگی مهمی چون همسایگی با سه کشور مهم و دارا بودن مردمی ورزش‌دوست دارد و این دو اتفاق با همراهی مسئولین پرتلاش استان ما را برای اختصاص میزبانی مسابقات مهم مصمم می‌کند

انتهای پیام/

ارسال نظر