اتفاق عجیب در لیگ قهرمانان آسیا: هر سه نماینده استرالیا انصراف دادند

سه باشگاه استرالیایی از حضور در فصل پیش‌روی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انصراف دادند.

به گزارش مملکت آنلاین، طبق اعلام سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، سه باشگاه استرالیایی سیدنی اف‌سی، ملبورن سیتی اف‌سی و بریزبین رور از حضور در مراحل گروهی، پلی آف و مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا انصراف داده‌اند.

با توجه به انصراف این سه تیم، کمیته برگزاری مسابقات تصمیمات مقتضی درباره شیوه ادامه مسابقات و تیم‌های جایگزین اتخاذ خواهد کرد.

تیم‌های بریزبین و ملبورن به ترتیب قرار بود در مرحله مقدماتی و پلی‌آف شرکت کنند و تیم اف‌سی سیدنی هم در مرحله گروهی در گروه H با تیم‌های جونبوک موتورز کره جنوبی، گامبا اوزاکای ژاپن و تامپینز راورز سنگاپور هم‌گروه شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر