بارسلونا حذف شد / لیورپول در مجارستان صعودکرد

تیم‌های لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن به یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های اروپا صعود کردند.

بارسلونا حذف شد / لیورپول در مجارستان صعودکرد

به گزارش مملکت آنلاین، روز دوم دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه‌های اروپا برگزار شد.

در پاریس، دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن علی‌رغم حملات و موقعیت‌های پرتعداد آبی و اناری پوشان به تساوی یک بر یک انجامید تا پاریسی‌ها در مجموع ۵ بر ۲ صعود کنند.

برخلاف جریان بازی که با حملات بارسا آغاز شد،

اما در دقیقه ۲۹ خطای عجیب و ناشیانه کلمنت لانگله در محوطه روی مائورو ایکاردی باعث شد پاری سن ژرمن به یک پنالتی دست پیدا کرد و کیلیان امباپه پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه فوق العاده و خلاف جهت دروازه بارسلونا را باز کرد.

اما در دقیقه ۳۷ لیونل مسی پشت محوطه پاری سن ژرمن صاحب فرصت شده و با یک ضربه مهار نشدنی و فوق العاده به گوشه دروازه، گل اول بارسلونا را وارد دروازه کرد.

در اوقات اضافی و با خطای لایوین کوروزاوا روی آنتوان گریزمان بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما شوت مسی بعد از برخورد به ناواس به دیرک دروازه هم خورد و تبدیل به گل نشد تا نیمه نخست پرهیجان به تساوی بیانجامد.

در ادامه بازی در نیمه دوم نیز، مسی و بارسلونا موفق به گلزنی نشدند و بدلیل شکست سنگین در کمپ‌نیو همانند رونالدو و یوونتوس حذف شدند.

01580872

اما در ورزشگاه پوشکاش آره‌نا مجارستان، لیورپول موفق شد با گل‌های دقایق ۷۰ محمد صلاح و دقیقه ۷۴ سادیو مانه ۲ بر صفر لایپزیک را شکست دهد و در مجموع ۴ بر صفر راهی یک چهارم نهایی شود.

این نتیجه در حالی رقم خورد که لیورپول یورگن کلوپ روزهای خوبی را در لیگ برتر انگلیس سپری نمی کند.

روز گذشته نیز بوروسیا دورتموند و پورتو با حذف سویا و یوونتوس صعود کرده بودند.

چهار بازی دیگر این مرحله بین رئال مادرید با آتالانتا، منچسترسیتی با مونشن گلادباخ، بایرن مونیخ با لاتسیو و چلسی با آتلتیکو مادرید هفته آینده برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر