سئول، میزبان مسابقات انتخابی شمشیربازی المپیک

سئول کره جنوبی میزبان رقابتهای شمشیربازی زون آسیا "انتخابی المپیک" شد.

به گزارش مملکت آنلاین، با تصمیم فدراسیون جهانی شمشیربازی، سئول پایتخت کره‌جنوبی در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ پذیرای شمشیربازان قاره آسیا و اقیانوسیه "زون آسیا" شد.

در این مسابقات، تکلیف سهمیه‌های باقیمانده شمشیربازی المپیک در این منطقه مشخص خواهدشد.

ایران با ۵ نماینده در اسلحه‌های اپه و فلوره آقایان و سابر، اپه و فلوره بانوان در هر اسلحه یک نماینده شرکت می‌کند تا بخت خود را برای افزایش سهمیه‌های ایران در المپیک آزمایش کند.

ایران پیش از این با کسب سهمیه تیمی و انفرادی المپیک توکیو ۴ سهمیه خود را در شمشیربازی المپیک قطعی ساخته و در سئول بخت آن را دارد سهمیه خود در المپیک توکیو را افزایش دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر