ابتلا به کرونای سه بازیکن و مربی منچسترسیتی

باشگاه منچسترسیتی از ابتلای دو بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی این تیم به کرونا خبرداد.

به گزارش مملکت آنلاین، باشگاه منچسترسیتی در بیانیه ای رسمی از کروناگیری سه عضو این تیم خبرداد.

در بیانیه این باشگاه مدعی قهرمانی لیگ برتر جزیره آمده است:

اسکات کارسون دروازه‌بان و کول پالمر بازیکن جوان منچسترسیتی و یکی از اعضای کادر فنی نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به این ترتیب و در آستانه بازی حساس امشب در نیمه نهایی جام اتحادیه برابر منچستریونایتد ۶ بازیکن این باشگاه از جمله اریک گارسیا، گابریل ژسوس و کایل واکر نیز به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه هستند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر