لیورپول ترمیناتور را هم از دست داد

دفاع راست تیم فوتبال لیورپول در جریان تساوی یک بر یک این تیم برابر منچسترسیتی دچار مصدومیت شد و براساس گزارش‌ها تا دسامبر در اختیار «یورگن کلوپ» نخواهد بود؛ سرمربی که پیش از این با از دست دادن «ویرجیل فن دایک» و «فابینیو» به دردسر زیادی افتاده بود.

لیورپول ترمیناتور را هم از دست داد

به گزارش مملکت‌آنلاین، «ترنت الکساندر آرنولد» در اواسط نیمه نخست این دیدار به علت درد لنگ لنگان به کنار زمین رفت و پس از مداوای اولیه و البته بی اثر جای خود را به «جیمز میلنر» داد.

براین اساس، آرنواد دیدارهای تیمش برابر لسترسیتی، آتالانتا و برایتون را به طور قطعی از دست خواهد داد و حضور وی در دیدار قرمزهای آنفیلد برابر آژاکس و همچنین ولورهمپتون در آغاز ماه دسامبر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کلوپ در نشست خبری پس از دیدار برابر سیتی تایید کرد که آرنولد دیدار تیم ملی انگلیس برابر ایرلند، بلژیک و ایسلند را نیز در جریان تعطیلات فیفادی از دست خواهد داد.

با این حال، این خبر نظر کلوپ را در خصوص بازگشت به قانون سه تعویض در لیگ جزیره تغییر نداد؛ این قانون در دوران پاندمی کرونا به پنج تعویض افزایش یافته است.

مرد آلمانی پس از این بازی با انتقاد شدید از «ریچارد مسترز» رییس سازمان لیگ برتر انگلیس، گفت که الکساندر آرنولد آخرین بازیکنی نخواهد بود که بابت ترافیک سنگین برنامه بازی‌ها در این فصل ضربه می‌خورد.

درحالی که میلنر گزینه بدیهی جانشینی آرنولد در ورزشگاه اتحاد بود، غیبت این بازیکن می‌تواند فرصتی را نیز در اختیار «نکو ویلیامز» قرار دهد.

بازیکن ۱۹ ساله‌ای که تاکنون ۴بار برای لیورپول به میدان رفته است و تازه‌ترین حضور وی به تعویض دقایق پایانی در پیروزی پنج بر صفر لیورپول برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان مربوط می‌شود.

قرمزهای آنفیلد همچنین فن‌دایک کاپیتان و ستون خط دفاعی و همچنین «فابینیو» را که پس از مصدومیت فن دایک یک خط عقب‌تر به کار گرفته شد، از دست داده است.

خبر غیبت الکساندر آرنولد در لیورپول با تقارن با فیفادی تعدیل شده اما این موضوع برای «گرت ساوتگیت» سرمربی تیم ملی انگلیس نیز دردسری تازه به وجود آورده است.

البته سه شیرها دست کم در سمت راست با حضور «کایل واکر»، «تریپیه» و «ریس جیمز» دست پر هستند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر