لستر یک گام دیگر به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برداشت/ توقف خانگی اورتون

رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری ۲ دیدار همزمان، پیگیری شد.


لستر یک گام دیگر به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برداشت/ توقف خانگی اورتون

به گزارش مملکت‌آنلاین، در ادامه بازی‌های هفته سی و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب ۲ بازی به صورت همزمان برگزار شد که به پیروزی تیم لسترسیتی برابر شفیلد یونایتد و توقف اورتون برابر استون ویلا  انجامید.

اورتون رده یازدهمی در ورزشگاه "گودیسون پارک" میزبان تیم استون ویلای رده نوزدهمی بود که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

ابتدا "ازری کونسا" در دقیقه ۷۲ برای استون ویلا گلزنی کرد، اما "تئو والکات" در دقیقه ۸۷ گل تساوی اورتون را به ثمر رساند تا شاگردان "کارلو آنچلوتی" حداقل یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کرده باشند.

اورتون با این نتیجه ۴۶ امتیازی شد و در رتبه یازدهم باقی ماند. استون ویلا  نیز با وجود  ۳۱ امتیازی شدن ، تغییری در جایگاهش به وجود نیامد.

در دیگر بازی همزمان، لسترسیتی در ورزشگاه "کینگ پاور" میزبان شفیلد یونایتد بود  که موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

در این دیدار" آیاز پرس" در دقیقه ۲۹ گل اول بازی را برای لسترسیتی به ثمر رساند. پس از او "دمارای گری" در دقیقه ۷۹ گل دوم لستر را زد.

لستر با کسب سه امتیاز این بازی ۶۲ امتیازی شد و جای خود را در رتبه چهارم محکم‌تر کرد تا برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا امید فراوانی داشته باشد. شفیلدیونایتد نیز با ۵۴ امتیاز در رتبه هشتم ماند.

در ادامه رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس امشب از ساعت ۲۳:۴۵  نیز ۲ دیدار دیگر  به طور همزمان برگزار خواهد شد.

ساوتهمپتون  میزبان  برایتون خواهد بود و منچستریونایتد هم در دیداری خارج از خانه به مصاف کریستال  پالاس خواهد رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر