باشگاه لیون سخنان رییس این باشگاه را رد کرد

باشگاه لیون به سخنان اخیر رییس این باشگاه درباره زمان از سرگیری دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد و آن را رد کرد.

 باشگاه لیون سخنان رییس این باشگاه را رد کرد

به گزارش مملکت‌آنلاین،  ژان میشل اولا، رییس باشگاه لیون اخیرا درباره زمان از سرگیری دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد.

 او در یک مصاحبه گفت: بازی برگشت برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هفتم آگوست (۱۷ مرداد) در تورین برگزار می‌شود و پشت درهای بسته خواهد بود.

اما سایت رسمی باشگاه لیون، سخنان رییس باشگاه را رد کرد. در بیانیه این باشگاه فرانسوی آمده است: باشگاه لیون دوست دارد اعلام کند که زمان بازی برگشت برابر یوونتوس اصلا مشخص نشده است. یوفا باید در  این زمینه تصمیم بگیرد و هنوز هیچ چیزی به ما اعلام نشده است.

لیون در دیدار رفت برابر یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در فرانسه برگزار شد توانست به پیروزی برسد و همین باعث شده است تا امید زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشند.

در ادامه بیانیه باشگاه لیون آمده است که این تیم خود را آماده دیدار فینال جام حذفی فرانسه می‌کند و همین باعث شده است تا خود را آماده این بازی کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر