پدیده لیورپول: التماس می‌کردم کلوپ به من بازی بدهد

کرتیس جونز، پدیده ۱۸ساله لیورپول که دیروز گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل اورتون را به ثمر رساند می‌گوید مدتها است به یورگن کلوپ التماس می‌کرده که در بازی‌های رسمی او را به میدان بفرستد.

 پدیده لیورپول: التماس می‌کردم کلوپ به من بازی بدهد

به گزارش مملکت‌آنلاین، کرتیس جونز، پدیده ۱۸ساله لیورپول در بازی دیروز این تیم مقابل اورتون در جام حذفی انگلیس از سوی یورگن کلوپ سرمربی این تیم با فرصتی نادر مواجه شد و از ابتدای بازی به میدان فرستاده شد. جونز از این فرصت نهایت استفاده را کرد و تک‌گل بازی را برای تیمش به زیبایی به ثمر رساند تا مهمترین نقش را در پیروزی قرمزهای آنفیلد داشته باشد.

جونز در پایان بازی گفت چند هفته است مدام به کلوپ التماس می‌کرده که به او بازی بدهد و سرانجام زمانی که موفق شده اعتماد سرمربی‌اش را جلب کند از اینکه توانسته موفق شود بسیار خوشحال است. درحالیکه ۱۹ دقیقه تا پایان بازی لیورپول و اورتون باقی مانده بود کرتیس جونز با یک ضربه کات‌دار تماشایی دروازه اورتون را فرو ریخت تا تیمش را به مرحله چهارم جام حذفی برساند. این پنجمین حضور جونز در ترکیب لیورپول و اولین گل رسمی او برای تیم بزرگسالان باشگاه بود.

جونز در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من وارد زمین شدم و سعی کردم فوتبال خودم را بازی کنم. بعضی وقتها نیمکت‌نشینی طولانی، مدت کوتاهی وارد زمین شدن و طعمش را چشیدن و دوباره به نیمکت برگشتن آدم را عصبانی می‌کند. من مدتی بود عملا به سرمربی‌مان التماس می‌کردم که به من بازی بدهد ولی امیدوار بودم روزی که وارد زمین می‌شوم بتوانم گل بزنم".

پدیده ۱۸ساله لیورپول در ادامه گفت:" نمی‌توانم احساساتم را توضیح بدهم. اینکه هر روز کنار این تیم باشم و از بازیکنان بی‌نظیرش چیز یاد بگیرم فوق‌العاده مهم و لذت‌بخش است. این تیم پر است از بازیکنانی در کلاس جهانی ولی فکر کنم امروز من هم نشان دادم که در زمین می‌توانم چه کنم".

 

منبع: ورزش سه

ارسال نظر