چهارگانه تیم فوتبال بانوان بارسلونا تکمیل شد / آبی اناری‌ها قهرمان لیگ قهرمانان شدند

تیم زنان بارسلونا با پیروزی ۲ بر صفر مقابل لیون برای سومین بار قهرمان چمپیونزلیگ شد.

چهارگانه تیم فوتبال بانوان بارسلونا تکمیل شد / آبی اناری‌ها قهرمان لیگ قهرمانان شدند

به گزارش مملکت آنلاین، فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های المپیک لیون و بارسلونا برگزار شد. این دو تیم در دهه گذشته از قدرت‌های بزرگ بازی‌های اروپایی بوده‌اند و از سال ۲۰۱۶ در هر فینال حداقل یکی از این دو تیم حضور داشته است.

این دیدار درنهایت این آبی‌اناری‌ها بودند که موفق شدند با گل‌های آیتانا بونماتی و الکسیا پوتیاس به مقام قهرمانی برسند.

بارسلونا ممکن است جدی‌ترین تهدید لیون در اروپا باشد اما تیم سونیا بومپاستور می‌دانست که در دو دیدار اخیری که آنها به مصاف هم رفته بودند فقط یک برنده وجود داشته است و آن باشگاه فرانسوی بوده است.

این دیدار که در ورزشگاه سن مامس برگزار می‌شد، با تسلط بارسایی‌ها بر توپ آغاز شد. پس از دقایقی لیون هم خودی نشان داد و برای لحظاتی صاحب توپ بود. یکی از موقعیت‌های آنها شوت خطرناک رنارد بود که از کنار تیرک عبور کرد.

بارسلونا هم حملاتی داشت و بازی متعادل به‌نظر می‌رسید. یکی از خطرناک‌ترین موقعیت‌های آنها شوت زیبای هانسن بود که با واکنش دروازه‌بان حریف مواجه شد.

در نهایت پس از گذشت یک ساعت از دیدار، بازی پایاپای دنبال می‌شد و دو تیم به دنبال راهی برای گلزنی بودند تا اینکه در دقیقه ۶۳ شوت بونماتی از زاویه نسبتاً بسته منحرف و سپس وارد دروازه شد تا بارسا به گل اول برسد.

در ۳۰ دقیقه پایانی بازی لیون تلاش کرد از شکست فرار و دوباره شانسش را برای قهرمانی احیا کند اما در این امر ناکام بودند و گل الکسیا پوتیاس در ثانیه‌های پایانی تیر خلاصی از سوی بارسایی‌ها بود.

در نهایت بارسلونا برای سومین بار به مقام قهرمانی چمپیونزلیگ رسید. آنها همچنین با کسب این جام در این فصل به یک چهارگانه ارزشمند رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر