برنامه‌های جدید عربستان برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴

فدراسیون فوتبال عربستان امروز جمعه از آغاز پویش خود برای میزبانی جام جهانی در این کشور برای اولین بار در سال ۲۰۳۴ خبر داد.

برنامه‌های جدید عربستان برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، فدراسیون فوتبال عربستان سعودی در  چارچوب میزبانی جام جهانی، از  هویت رسمی، شعار تبلیغاتی، پایگاه الکترونیکی و فیلم کوتاهی با موضوع جشن فوتبال با شعار « همه ما با هم رشد می کنیم» رونمایی کرد.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان،  اعلام کرد روایت  داستان فوتبال ما برای جهان اهمیت زیادی دارد و ما معتقدیم که با هم رشد کنیم و این توصیفی کامل و ساده  از رویکرد ما برای میزبانی مسابقات ظرف ۱۰ سال آینده است.

وی افزود: درخواست میزبانی جام جهانی تنها به لطف  ایجاد تحولات سریع کشور امکان پذیر شده است بگونه ای که ما در فوتبال مردان و زنان به پیشرفت های بی سابقه ای دست یافته ایم و پیشنهاد میزبانی جام جهانی از جانب ما در واقع به مثابه دعوتی آشکار از جهان است تا در این سفر هیجان انگیز به ما بپیوندند.

المسحل در پایان گفت: همانطور که  استحقاق خود را با استقبال از بیش از  یکصد ملیت در جام جهانی باشگاه های عربستان در سال ۲۰۲۳ در جده ثابت کردیم،آینده نیز زمانی که با هم رشد کنیم، بسیار  روشن خواهد بود.

در همین خصوص حماد البلوی، رئیس پرونده جام جهانی ۲۰۳۴ در فدراسیون عربستان نیز به نوبه خود گفت: این پویش با امیدها و رویاهای ۳۲ میلیون نفر در عربستان سعودی حمایت می شود و مسئولیت ما این است که بهترین پیشنهاد ممکن را به فیفا ارائه دهیم و  کشورمان را سربلند کنیم و  به اعتماد بیش از ۱۳۰ کشور و انجمن عضو در سراسر جهان  که از پیشنهاد ما حمایت کردند، پاسخ دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر