هدف روسیه حضور ورزش این کشور در مسابقات آسیایی است

دستیار ویژه رییس‌ جمهور روسیه گفت: نگاه و نظر اکثر فدراسیون‌های ورزشی روسیه به این سمت است که بتوانیم در مسابقات آسیایی حضور داشته باشیم و این منوط به تصمیم‌گیری کمیته بین‌المللی المپیک است.

هدف روسیه حضور ورزش این کشور در مسابقات آسیایی است

به گزارش مملکت آنلاین، ایگور لویتین که به اتفاق هیات همراه با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کرد، طی سخنانی افزود: دید و نظر اکثر فدراسیون‌های ورزشی روسیه به این سمت است که بتوانیم در مسابقات آسیایی حضور داشته باشیم و این منوط به تصمیم‌گیری کمیته بین‌المللی المپیک است. شورای المپیک آسیا نیز بارها اعلام آمادگی کرده که روسیه به این کمیته اضافه شود و در صورت حضور ما در مسابقات آسیایی، روابط دو کشور ایران و روسیه در حوزه ورزش بیشتر از قبل خواهد شد.

وی ادامه داد: خیلی خوشحال هستم که وزیر ورزش و جوانان ایران امکان این نشست را برای دومین بار فراهم کرد. ورزش قسمت مهمی از زندگی ما است و در شرایط تحریم ورزش روسیه که در حال حاضر وجود دارد و ورزشکاران ما نمی‌توانند در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند. کشور ایران امکان ارتباطات مشترک در حوزه ورزش را ایجاد می‌کند.

او یادآور شد: از وزیر ورزش روسیه درخواست می‌کنم در سفر به ایران در خصوص تبادل تجربیات با کشور ایران در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی ورزشی نشست‌هایی را برگزار کند و دو کشور می‌توانند در زمینه تولیدات مشترک نیز فعالیت داشته باشند. از پیشنهادات وزیر ورزش ایران استقبال می‌کنیم و از بابت دعوت و حضور در این نشست ممنون هستیم

انتهای پیام/

ارسال نظر