احتمال سرمایه‌گذاری قطری‌ها در باشگاه لیورپول قوت گرفت

روزنامه‌نگار مصری، با انتشار خبری عنوان کرد احتمال ورود قطری‌ها به سرمایه‌گذاری در لیورپول و به دست گرفتن مالکیت باشگاه جدی است.

احتمال سرمایه‌گذاری قطری‌ها در باشگاه لیورپول قوت گرفت

به گزارش مملکت آنلاین، با انتشار اخباری درباره قصد مالکان فعلی باشگاه لیورپول برای فروش این باشگاه گفته می‌شود سرمایه‌گذاران قطری بیشترین شانس را برای خرید این باشگاه دارند. به نظر می‌رسد فروخته شدن لیورپول قطعی است، ولی مشخص نیست آیا در نهایت مالکیت باشگاه انگلیسی به قطری‌ها خواهد رسید یا نه.

اسماعیل مطر، روزنامه‌نگار مصری، خبری منتشر کرد که نشان می‌دهد احتمال ورود قطری‌ها به سرمایه‌گذاری در لیورپول و به دست گرفتن مالکیت باشگاه جدی است.

به گزارش مطر، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، دو هفته پیش بعد از شکست ۳-۱ تیمش مقابل برنتفورد با ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، دیدار کرده و با او ناهار خورده است. مطر می‌گوید موضوع این دیدار نه انتقال صلاح به پاریس، بلکه مسئله ورود قطری‌ها به معامله برای خرید باشگاه لیورپول بوده است.

اسماعیل مطر این تصویر را از ملاقات دو هفته پیش صلاح و الخلیفی منتشر کرده است.
این گزارش حاکی است صندوق سرمایه‌گذاری قطر که وابسته به حکومت این کشور است از ماه دسامبر تصمیم گرفت برای خرید لیورپول با مالکان این باشگاه مذاکره کند و در حدود دو ماه گذشته قطر بررسی‌های دقیقی درباره شرایط لیورپول انجام داده است.

ناصر الخلیفی از دوست‌داران محمد صلاح بوده و به او علاقه‌ای ویژه دارد. خلیفی قصد داشت صلاح را به پی‌اس‌جی منتقل کند، ولی نتوانست موافقت لیورپول را جلب کند. درحالی‌که پروژه قطری‌ها در پاریس سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، گفته می‌شود این کشور حالا قصد دارد پروژه جدیدی در انگلیس آغاز کند و به این منظور لیورپول را هدف گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر