آرژانتین و بحرین میزبان دو مسابقه جهانی والیبال شدند

فدراسیون بین‌المللی والیبال میزبان‌های مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال و جوانان جهان را مشخص کرد.

آرژانتین و بحرین میزبان دو مسابقه جهانی والیبال شدند

به گزارش مملکت آنلاین، پس از ارائه پیشنهادهای میزبانی از سوی کشورهای مختلف، فدراسیون بین‌المللی والیبال (FIVB) میزبانان مسابقات رده‌های سنی زیر ۱۹ و زیر ۲۱ سال ۲۰۲۳ جهان را معرفی کرد.

بر این اساس، رقابت‌های والیبال قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان ۲۰۲۳ در کشور آرژانتین از ۱۳ تا ۲۲ مردادماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان ۲۰۲۳ در شهر منامه کشور بحرین و از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ تیرماه سال آینده پیگیری می‌شود.

گفتنی است تیم والیبال جوانان پسر ایران که امسال در هفدهمین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بحرین به هفتمین مدال طلا و قهرمانی خود در این رده سنی آسیا دست یافت، در مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان حضور خواهد داشت.

همچنین تیم والیبال نوجوانان کشورمان هم که در چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا به میزبانی تهران، به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود با حضور در مسابقات قهرمانی جهان این رده سنی به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

فدراسیون بین‌المللی والیبال همچنین میزبان مسابقات قهرمانی زنان زیر ۱۹ و ۲۱ سال جهان ۲۰۲۳ را انتخاب کرد که رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر جهان از ۲۶ مرداد در کشور مکزیک آغاز می‌شود و تا چهارم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان ۲۰۲۳ نیز به میزبانی دو کشور کرواسی و مجارستان از ۱۰ تا ۲۰ مرداد سال ۱۴۰۱ پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر