جنجال جدایی پیکه و شکیرا ادامه دارد / طعنه جواب طعنه

جرارد پیکه با کنایه‌ای سنگین پاسخ شکیرا، همسر سابق و مادر فرزندانش را در رابطه با آهنگ آخرش داد.

جنجال جدایی پیکه و شکیرا ادامه دارد / طعنه جواب طعنه

به گزارش مملکت آنلاین، جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا هنوز هیچ واکنش مستقیمی به آهنگی که شکیرا، همسر سابقش، پیکه و نامزد جدیدش، کلارا چیا را اصطلاحا در آن "دیس" کرده بود، نشان نداده است. فقط نامزدش در استوری های اینستاگرام خود چند واکنش داشت که بلافاصله حذف کرد. با این حال، پیکه کاملاً مشغول مسابقات فوتبال جدید ۷ معروف به لیگ پادشاه بوده است. پیکه رئیس یک تورنمنت است که توسط استریمرهای معروف اسپانیایی و آمریکای لاتین برگزار می شود و هدف آن سرگرم کردن عامه مردم است.

در طی یکی از استریم های روز جمعه، بالاخره شاهد پاسخ جرارد پیکه به آهنگ جدید شکیرا بودیم. در بخشی از آهنگ ساخته شده با مشارکت Bizarrap، شکیرا شعری می‌خواند که در آن کلارا چیا را با ساعت کاسیو و خودش را با ساعت رولکس مقایسه می کند. انتظار می رفت جرارد پیکه پاسخی مستقیم به این موضوع داشته باشد. پیکه ابتدا در خصوص قرارداد همکاری کاسیو با تورنمنتی که او مدیریت آن را برعهده دارد گفت: «کاسیو برای ما ساعت مچی فرستاده است. ما با کاسیو به توافق اسپانسری رسیدیم، لیگ پادشاهی با کاسیو معامله کرد.»

بعد از این خبر، هیچ کس در جریان این استریم این انتظار را از جرارد پیکه نداشت که به این زودی پس از انتشار آهنگ شکیرا، واکنشی نشان دهد اما پیکه به سرعت در آخرین لحظه کارش را کرد و در حالی که ساعت خاکستری کاسیو را به نمایش گذاشت، گفت: «این ساعت یک عمر ماندگار خواهد بود. در این لحظه ایبای یانوس در حالی که مدافع سابق بارسا یک مدل از این ساعت به همه داد گفت: حتما شوخی می کنی.»

5yf1321a (1)

شاید خنده دارترین قسمت این کلیپ زمانی باشد که شخصی از سرخیو آگوئرو مالک تیم لیگ کینگ می پرسد که چرا پیکه این خبر را اعلام کرده است. او سریع بدون از دست دادن پاسخ داد: «به خاطر آهنگ شکیرا بود، فکر می کنم به همین دلیل است که کاسیو از ما حمایت می کند. پیکه با آن آهنگ نابود شد.»

انتهای پیام/

ارسال نظر