سخنگوی دولت وعده ساخت ۳ ماهواره خیام دیگر داد

سخنگوی دولت گفت: ساخت سه نسخه دیگر از ماهواره خیام با مشارکت دانشمندان ایرانی در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش مملکت آنلاین، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‌پایدارسازی ماهواره خیام با موفقیت انجام شد.

شرکت‌های ‎دانش‌بنیان‌ ایرانی در حوزه‌های مختلف از تصاویر و داده‌های خیام، استفاده خواهند کرد.

ساخت سه نسخه دیگر از خیام هم با مشارکت دانشمندان ایرانی در دستور کار دولت قرار دارد.»

انتهای پیام/

ارسال نظر