انتقاد و کنایه علی کریمی به وزیر بهداشت

تازه‌ترین کنایه علی کریمی، این بار خطاب به وزیر بهداشت بود.

به گزارش مملکت آنلانی، علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی ایران با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامی اش، وزیر بهداشت را مورد انتقاد قرار داد.

photo_2021-05-01_12-54-45

انتهای پیام/

ارسال نظر