نبرد تلگرام و واتس‌اپ در ارائه بروزرسانی

پیام‌رسان‌های تلگرام و واتس‌اپ با ارائه بروزرسانی‌هایی بدنبال جذب کاربران بیشتر هستند.

نبرد تلگرام و واتس‌اپ در ارائه بروزرسانی

به گزارش مملکت آنلاین، رقابت تلگرام و واتس‌اپ همچنان ادامه دارد.

بروزرسانی تلگرام: امکان خرید با کارت اعتباری

در اطلاعیه تلگرام آمده است: " گزینه های پرداخت در تلگرام از سال ۲۰۱۷ وجود دارند. با کمک آنها می توان به طور مطمئن برای کالا و خدمات بدون خارج شدن از پیام رسان پرداخت نمود.

از امروز فروشندگان می توانند پرداخت هایی با کارت های اعتباری را باکمک ۸ سیستم پرداختی ایجاد شده در هر چت شامل گروه ها و کانال ها دریافت کنند."

خاطر نشان می شود که برای پرداخت می توان از هر برنامه ای از جمله تلگرام در کامپیوتر استفاده کرد.

همچنین ذکر شده است: بستر برای پرداخت ها باز و مجانی است و تلگرام کمیسیونی بر نمی‌دارد و اطلاعات پرداخت را حفظ نمی‌کند. چک ها به طور مستقیم به سیستم پرداخت فرستاده می‌شوند و آدرس برای ارسال به خریدار تا بتواند کالا را ارسال کند."

تغییر بزرگ در عملکرد واتس آپ

توسعه دهندگان پیام رسان محبوب واتس آپ در حال تغییر روی گزینه حذف خودکار پیام ها هستند. به کاربران این گزینه پیشنهاد می شود که ۲۴ ساعت پس از ارسال پیام، این پیام ها به طور اتوماتیک حذف شود. این ویژگی در هر دو چت تک و گروهی در دسترس خواهد بود.

اکنون، در تنظیمات واتس آپ، می توانید پس از تنها ۷ روز پیام را به صورت خودکار حذف کنید. در آن صورت پیام ها هم از فرستنده و هم از گیرنده پاک می شود. این ویژگی هنوز در حال آزمایش است. در به روزرسانی آینده برنامه واتس اپ احتمالا این امکان ایجاد خواهد شد.

پیش از این در خبرها آمده بود که پیام رسان واتس اپ در حال کار بر روی گزینه ای است که امکان سرعت بخشیدن به پیام های صوتی را فراهم می کند که می توان به وسیله آن پیام های صوتی را با سرعتی دوبرابر از حالت عادی گوش داد و این گزینه هنگام گوش دادن به صحبت های طولانی می تواند بسیار مفید واقع شود.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره نحوه اجرای این گزینه جدید در دسترس نیست اما مشخص شده که که این عملکرد در حال توسعه است و احتمالا قرار گرفتن این گزینه در نسخه های اندروید و آی او اس چند ماه طول بکشد.

انتهای پیام/

منبع: اسپوتنیک

ارسال نظر