واکنش فرماندار نقده در مورد فیلم جنجالی مربوط به درگیری فیزیکی

فرماندار نقده در مورد فیلم منتشر شده در فضای مجازی گفت: این فیلم در سال‌ها قبل مربوط می‌شود و مربوط به یک مسئله مالی است.

واکنش فرماندار نقده در مورد فیلم جنجالی مربوط به درگیری فیزیکی

به گزارش مملکت آنلاین، از روز گذشته، کلیپی مربوط به درگیری فیزیکی منوچهر شاکر فرماندار کنونی نقده در فضای مجازی و صفحات مختلف مجازی در حال انتشار است.

در این کلیپ وی با دو نفر از مراجعان که اتفاقا اهل شهرستان نقده نیز هستند بر سر مسائل مالی درگیری فیزیکی پیدا کرده و تمام تصاویر توسط دوربین تلفن همراه نیز ضبط می‌شود و بعد از سال‌ها این کلیپ به سرعت در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود.

منوچهر شاکر فرماندار کنونی نقده در واکنش به این اتفاق، با انتشار تصاویری باحضور طرفهای درگیر در کلیپ منتشر شده پاسخ می‌دهد.

فرماندار نقده در بخشی از این فیلم میگوید: این فیلم مربوط به سالها پیش است و سو تفاهمی که اتفاق افتاده بود اصلا ربطی به من نداشت و من برای حل اختلاف بین شخص ثالث و اینها قدم برداشته بودم.

شاکر منتشر کنندگان این فیلم را عوامل فتنه می خواند و می گوید: با اینکه این قضیه رفع شده و اصلا مشکلی بین ما وجود ندارد و اصل موضوع هم به من ارتباطی ندارد اما یک عده با انگیزه خاص این کار را کرده اند. عوامل فتنه ای که من در ۹ ماه اخیر این برداشت را کرده ام که بی رغبت نیستند که در اینجا همیشه فتنه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر