دو پیام رسان داخلی از دسترس خارج شدند

دو پیام‌رسان داخلی امروز به دلیل قطع برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت با اختلال و قطعی مواجه شدند.

به گزارش مملکت آنلاین، از ساعتی قبل برخی کاربران از اختلال در دو پیام‌رسان داخلی (ایتا و سروش پلاش) خبر داده‌اند.

بنابر اعلام روابط عمومی هر دو پیام‌رسان علت این اختلال، قطع برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت است که منجر به از دسترس خارج شدن خدمات آنها شده و تیم‌های فنی در حال پیگیری موضوع و حل مشکل هستند تا اتصال این سرویس، در ساعات آینده به حالت عادی برگردد.

پیگیری از شرکت ارتباطات زیرساخت برای اطلاع از جزییات بیشتر درباره این موضوع تا زمان انتشار این خبر به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر