عراقچی: مذاکره ایران و آمریکا روز جمعه برگزار می‌شود

وزیر خارجه ایران از برگزاری مذاکرات هسته‌ای با آمریکا در روز جمعه خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه و در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مذاکرات هسته‌ای با ایالات متحده روز جمعه حدود ساعت ۱۰ صبح در مسقط برگزار می‌شود.

عراقچی افزود: از برادران عمانی‌ بابت فراهم‌کردن تمامی ترتیبات لازم سپاسگزارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر