تبریک رئیس جمهور به بانوی تکواندوکار کشورمان و نایب قهرمان المپیک

رئیس‌جمهوری در پیامی کسب مدال نقره المپیک در رشته تکواندو را به ناهید کیانی تبریک گفت.

به گزارش مملکت آنلاین، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«دختر عزیزم ناهید کیانی، تلاشت در المپیک قابل ستایش است، تو برای ورزش زنان ایران تاریخ جدیدی نوشتی. کسب نقره ارزشمند المپیک را به تو و همه مردم ایران تبریک می‌گویم.»

ناهید کیانی در فینال برابر حریف کره‌جنوبی به مدال نقره المپیک بسنده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر