سخنگوی وزارت خارجه: تحریم‌ها، عیدی هرساله آمریکایی‌هاست

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: شعار سال تعیین‌شده توسط مقام معظم رهبری - "جهش تولید با مشارکت مردم"- نقشه راه دولت و ملت در حوزه اقتصاد است تا با تحقق حداکثری آن، تیغ کُند تحریم‌های ظالمانه آمریکا شکسته شود و افق‌های درخشان‌تری پیش روی ملت بزرگ ایران گشوده شود.

سخنگوی وزارت خارجه: تحریم‌ها، عیدی هرساله آمریکایی‌هاست

به گزارش مملکت آنلاین، ناصر کنعانی در مطلبی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت:

«بیش‌از چهار دهه است که دولتمردان آمریکایی با خودشیرینی مزوّرانه و پهن کردن سفره‌های هفت سین  در آستانه عید نوروز و ارسال پیام‌های تبریک نوروزی، همزمان بر فشار حداکثری و همه‌جانبه خود علیه ملت شریف ایران می‌افزایند و عیدی هر ساله آنان برای ایرانیان، افزایش یا اِعمال تحریمی جدید است.

ایرانیان دوستان و دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند و نسبت به نیت‌های شیطانی نهفته در ورای این نمایش‌های دروغین و مضحک آگاه هستند.

شعار سال تعیین‌شده توسط مقام معظم رهبری -"جهش تولید با مشارکت مردم"- نقشه‌ی راه دولت و ملت در حوزه اقتصاد است تا با تحقق حداکثری آن، تیغ کُند تحریم‌های ظالمانه آمریکا شکسته شود و افق‌های درخشان‌تری پیش روی ملت بزرگ ایران گشوده گردد.»

انتهای پیام/

ارسال نظر