صفحات تلگرامی حماس توسط گوگل فیلتر شد

شرکت گوگل در همراهی با رژیم صهیونیستی، دسترسی کاربران را به کانال‌های مرتبط با حماس و گردان‌های القسام در تلگرام مسدود کرده است.

صفحات تلگرامی حماس توسط گوگل فیلتر شد

به گزارش مملکت آنلاین، خبر‌ها حاکی است کانال‌های رسمی جنبش مقاومت حماس و گردان‌های القسام در تلگرام برای کاربرانی که نسخه اندروید این پیام‌رسان را از گوگل‌پلی دانلود کرده‌اند، غیرقابل دسترس شده است.

تلگرام مسدود شدن این کانالها را اقدامی از جانب گوگل عنوان کرده و گفته کاربرانی که این نرم‌افزار پیام‌رسان را از سایر سکوها یا مستقیما از وبسایت خودش دانلود کنند، کماکان می‌توانند به این کانالها دسترسی داشته باشند.

مسدود شدن کانالهای مقاومت در پیام‌رسان تلگرام آخرین نمونه از همراهی شرکت‌های فناوری آمریکایی با جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین است.

چند روز پیش برخی رسانه‌ها گزارش دادند که نرم‌افزارهای ناوبری Google Maps و Waze نیز به دستور نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی، مناطق پرترافیک سرزمین‌های اشغالی را به کاربران نشان نمی‌دهند تا حماس نتواند محل تجمع افراد و خودرو‌ها را [برای پرتاب راکت] تشخیص دهد. این در حالیست که امکان مشاهده این مناطق در غزه برای طرف مقابل وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر