کلاهبرداری میلیاردی از طریق روبیکا و واتس‌اپ

فرمانده انتظامی لرستان گفت: باند کلاهبرداری در روبیکا و واتساپ که اقدام به کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی از طریق رمالی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

کلاهبرداری میلیاردی از طریق روبیکا و واتس‌اپ

به گزارش مملکت آنلاین، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت فردی از یکی از استان‌های شمالی کشور مبنی بر کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی با ترفند فالگیری و رمالی در بستر فضای مجازی بررسی موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا کوهدشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اخذا اظهارات شاکی معلوم شد مدتی پیش با یک صفحه در بستر فضای مجازی آشنا می‌شود که اعضای آن خود را فالگیر و رمال معرفی می‌کنند و با دادن وعده‌های پوچ، ‌شاکی را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطر ‌نشان کرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند ۳ کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی قضائی آنان را طی عملیاتی ضربتی در کوهدشت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه باند مذکور متشکل از یک مرد و ۲ زن جوان بودند پس از مواجه با دلایل و مستندات جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر