پست لیونل مسی، رکورد اینستاگرام را شکست

پست جدید لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به پربیننده ترین پست تاریخ اینستاگرام تبدیل شد.

پست لیونل مسی، رکورد اینستاگرام را شکست

به گزارش مملکت آنلاین، بالاخره طلسم قهرمانی در جام جهانی برای لیونل مسی شکست و او این عنوان بزرگ را نیز به کارنامه درخشان خود اضافه کرد. او بعد از فتح جام جهانی تصویری با جام در صفحه خود منتشر کرد که تا به حال بیش از ۵۷ میلیون بار لایک گرفته و رتبه اول را در بین فوتبالی‌ها به خود اختصاص داده است. این پست جدید لیونل مسی از پست رونالدو در ماه گذشته پیشی گرفت و این خبر تلخ دیگری برای گلزن پرتغالی بود.

ماه گذشته و قبل از شروع جام جهانی، رونالدو تبلیغی برای لویی ویتون منتشر کرد که در آن ستاره پرتغالی و مسی در حال انجام بازی شطرنج بودند و آن پست ۴۱.۹ میلیون لایک جمع کرده بود. اما پست آخر لیونل مسی تا به حال بیش از ۵۷ میلیون لایگ گرفته است.

رکورد جهانی متعلق به کریس گادفری بود که در ژانویه ۲۰۱۹ عکسی از یک تخم مرغ آپلود کرد و در کمال تعجب بالاترین لایک تاریخ را با ۵۶.۱ میلیون بار مورد پسند قرار گرفته شدن، به خود اختصاص داد. این پست ابتدا به شوخی و با هدف پیشی گرفتن از بیشترین پست مورد توجه اینستاگرام، یعنی تصویری از دختر کایلی جنر که ۱۸.۶ میلیون لایک داشت، منتشر شد و در نهایت به این رکورد تاریخی دست یافت.

البته لیونل مسی در تعداد رونالدو همچنان با تعداد دنبال کننده هنوز فاصله قابل توجهی با کریستیانو رونالدو با ۵۱۹ میلیون نفر در اینستاگرام دارد. ماه گذشته ستاره پرتغالی به اولین فردی تبدیل شد که در شبکه‌های اجتماعی به ۵۰۰ میلیون دنبال کننده رسید و حالا مسی بیش از ۱۰۰ میلیون نفر با او فاصله دارد. در کنار رونالدو و مسی، کایلی جنر، سلنا گومز، دواین جانسون، آریانا گرانده، کیم کارداشیان، بیانسه، کلوئی کارداشیان و جاستین بیبر ۱۰ نفر برتر اینستاگرام را تکمیل می‌کنند.

نکته جالب اینجاست که بعضی از کاربران اینستاگرام با انتشار خبر تبدیل شدن پست مسی به پر لایک‌ترین پست اینستاگرام بلافاصله به صفحه تخم مرغ معروف رفته و شروع به لایک کردن این عکس کردند تا این رکورد را بار دیگر به او برگردانند. تعداد لایک‌های او در حال حاضر نزدیک به یک میلیون کمتر از عکس مسی است، اما تعداد آن هر لحظه رو به افزایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر