نمایشگاه عکس "مرز سرگردانی" با موضوع آوارگان عراقی برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس "مرز سرگردانی" با عکس‌های عکاس ارومیه‌ای با موضوع آوارگان عراقی اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ حملات رژیم بعث به مردم این کشور در تهران برگزار خواهدشد.

نمایشگاه عکس "مرز سرگردانی" با موضوع آوارگان عراقی برگزار می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، این نمایشگاه از امروز یازده شهریورماه بمدت ۲۱ روز در گالری دنا تهران برگزار می‌شود و بنا به گفته جواد پورصمد" هنرمند ارومیه‌ای، در این نمایشگاه تصاویری در سایز ۷۰×۱۰۰ و در حالت سیاه و سفید به نمایش درخواهدآمد.

جواد پورصمد در خصوص تاریخچه عکس‌ها گفت: آغاز عکاسی من همزمان با جنگ بوده و در سال ۷۰ که آوارگان عراقی در حملات رژیم بعث عراق به سمت ایران گسیل شدند و مجبور بودند به سختی و مشقت از طریق کوه و صخره به مرزهای ایران بیایند، این تصاویر از ۲۰ روز حضور آنها گرفته شده و برای اولین بصورت نمایشگاه عمومی به دید عموم گذاشته می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد، رایزن فرهنگی کشور عراق نیز برای دیدن تصاویر به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه حضور یابد زیرا دیدن واقعیاتی از شرایط بحرانی و زندگی سخت بشری در این کشور همسایه اهمیت زیادی دارد.

نمایشگاه عکس "مرز سرگردانی" از امروز یازده شهریورماه به مدت ۲۱ روز در گالری دنا واقع در خیابان سپهبد قرنی تهران پذیرای حضور علاقمندان به دوران جنگ و عکس خواهدبود.

انتهای پیام/

ارسال نظر