آخرین وضعیت ابراهیم آبادی در بیمارستان

ابراهیم آبادی همچنان در شرایط بیهوشی در بیمارستان بستری است.

آخرین وضعیت ابراهیم آبادی در بیمارستان

به گزارش مملکت‌آنلاین، همسر این بازیگر درباره آخرین وضعیت جسمانی آبادی توضیح داد:  همچنان همان شرایط قبل را دارند و بیهوش هستند. البته روز گذشته کمی حرکت در دست و پا داشتند ولی به گفته پزشکانش ارادی نیست و نمی‌توان آن را یک عکس‌العمل جدی دانست. بنابراین فعلا متنظر هستیم تا ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

ابراهیم آبادی از بازیگران قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون از حدود دو هفته پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناراحتی قلبی بستری شد و هوشیاری‌اش از چند شب قبل پایین آمد و فعلا بیهوش است.

او متولد سال ۱۳۱۳ است که زیر نظر اساتیدی همچون علی اصغر گرمسیری به تحصیل پرداخت و بعد به شهر پراگ رفت و مدرک تحصیلی کارگردانی تئاتر را گرفت.

آبادی در تمام سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود علاوه بر فعالیت در تئاتر، در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرد که فیلم‌های «عطر کافور عطر یاس»، «توکیو بدون توقف»، «صد سال به این سال‌ها»، «مومیایی 3»، «آپارتمان شماره 13» ، «دزد عروسک‌ها» و «گراند سینما» می‌توان اشاره کرد و سریال‌های «مختارنامه»، «پاورچین »، «شب دهم» و «معصومیت از دست رفته» از جمله آثار شناخته شده وی در تلویزیون هستند.

ارسال نظر