وزیر میراث فرهنگی به ازبکستان رفت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به ازبکستان سفر کرد. ضرغامی پیش‌تر گفته بود در این سفر، لغو ویزای ایران و ازبکستان را پی‌گیری می‌کند.

به گزارش مملکت آنلاین، عزت‌الله ضرغامی برای شرکت در بیست‌وپنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری به ازبکستان سفر کرده است. این نشست ۲۶ و ۲۷ مهرماه  در شهر سمرقند برگزار می‌شود و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار است با تعدادی از همتایان خود از کشورهای مختلف دیدار کند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ضرغامی همچنین در این سفر قرار است درباره راهکارهای تقویت همکاری‌ها در حوزه گردشگری بین دو کشور با مسئولان ازبکستان دیدار و گفت‌وگو کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش‌تر گفته بود در  این سفر پیشنهاد لغو ویزای ایران با ازبکستان و همچنین تسهیل تردد زمینی از مرز ترکمنستان را پی‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر