یک روزنامه‌نگار هنگام خروج از کشور بازداشت شد

نسیم سلطان بیگی روزنامه نگار شامگاه ۲۱ دی‌ماه هنگام خروج از کشور در فرودگاه امام بازداشت شد.

به گزارش مملت آنلاین، امتداد نوشت: ایران جلالی مادر نسیم سلطان بیگی در توییتر با اعلام خبر بازداشت دختر خود در هنگام خروج از کشور نوشت: "دخترم #نسیم_سلطان_بیگی شب گذشته هنگام خروج از کشور در فرودگاه بازداشت شد.

موبایل او زمانیکه برای تحویل وسایل و دریافت کارت پرواز رفته بود خاموش شد و بعد از چند ساعت بیخبری،در تماسی کوتاه از بازداشت خود و توقیف وسایلش خبر داد.از نهاد بازداشت کننده و محل نگهداری نسیم بی‌اطلاعم."

سلطان بیگی پیش از این نیز سابقه بازداشت و محکومیت توسط نهادهای امنیتی و قضایی را داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر