اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع)

اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع)

به گزارش مملکت آنلاین، نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه امام صادق (ع) در  رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی، بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. افرادی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته نهایی اعلام شده است، لازم است باتوجه به توضیحات ذیل نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

* زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان از طریق دانشگاه امام صادق (ع) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

* عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام در زمان مقرر، به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

* آن‌دسته از متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۴) در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند و هم اکنون نیز در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) قرار دارند، باید از دو رشته قبولی اعلام شده یکی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت‌نام کنند و به تحصیل بپردازند. ثبت‌نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته قبولی دیگر تلقی خواهد شد.

* پذیرفته شدگان لازم است بر حسب مورد مطابق جدول مندرج در بند (پ) اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) موجود در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه مدارک ثبت‌نامی اقدام و به دانشگاه ارائه کنند.

* متقاضیانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان قرار نگرفته‌اند، در صورت داشتن هرگونه سؤال یا اعتراض باید موضوع را از طریق دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر