انتشار کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ منتشر شد و داوطلبان می‌توانند با شماره پرونده، شماره داوطلبی و مشخصات فردی، کارنامه خود را دریافت کنند.

انتشار کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

به گزارش مملکت آنلاین، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ حاوی اطلاعات لازم، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کدرشته های انتخابی و در سهمیه مربوط بر روی سایت این سازمان به آدرس https://register1.sanjesh.org/nrgarshad402/ قرار گرفته است.

کارنامه نهایی کارشناسی ارشد که با نام کارنامه سبز ارشد نیز شناخته می شود کارنامه ای است که بعد از انتشار نتایج نهایی ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

این کارنامه حاوی اطلاعات رتبه و نمره داوطلب در هر یک از کدرشته های انتخابی است و داوطلبان می توانند پس از دریافت کارنامه نهایی ارشد خود از سایت سازمان سنجش، وضعیت رتبه خود را در هر رشته محل مشاهده کنند.

زمان انتشار کارنامه سبز ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش شهریور ماه و بعد از انتشار نتایج نهایی کنکور است.

پیش از این اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در ۱۲ شهریور سال ۱۴۰۲ منتشر شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر