اعلام جزئیات برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی

جزئیات تاریخ‌ و نحوه‌ برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره های ۲۱۴ تا ۲۱۹ اعلام شد.

اعلام جزئیات برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی

به گزارش مملکت آنلاین، آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو در دوره های ۲۱۴ الی ۲۱۹ به روش الکترونیکی، مطابق برنامه زمات بندی اعلام شده، برگزار خواهد شد.

آن دسته از افرادی که متقاضی شرکت در آزمون هستند، می توانند در زمان مقرر که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام می شود، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

  • ۱. سه شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۲ دوره ۲۱۴
  • ۱. سه شنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۲ دوره ۲۱۵
  • ۳. سه شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲ دوره ۲۱۶
  • ۴. سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ دوره ۲۱۷
  • ۵. سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ دوره ۲۱۸
  • ۶. سه شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ دوره ۲۱۹

یادآوری ۱: متقاضیان لازم است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت‌نام آن را انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند و در سایر مراکز از آنها آزمون به عمل نخواهد آمد. (اسامی مراکز در سامانه ثبت نام آزمون تولیمو اعلام شده است)

یادآوری ۲: متقاضیان لازم است برای شرکت در جلسه آزمون در ساعت: ۷:۳۰ صبح روز آزمون، به مرکز برگزاری که در زمان ثبت نام انتخاب نموده اند مراجعه نمایند. شروع فرآیند آزمون در ساعت ۸:۰۰ صبح روز برگزاری خواهد بود و متقاضیان باید نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون در محل حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند.

عدم حضور به موقع تا فرآیند آزمون و تأخیر بیش از ۱۵ دقیقه منجر به لغو آزمون متقاضی خواهد شد.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون در سایت سازمان سنجش اعلام شده است. آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می شود.

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo)، شامل دو مرحله تستی و تشریحی است، که متقاضیان باید توسط رایانه، پاسخ سؤالات تستی و همچنین متن مربوط به پاسخ سؤال تشریحی را، تایپ و ثبت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر