پنتاگون سایت اختصاصی یوفوها را راه اندازی کرد

دفتر AARO در پنتاگون آمریکا که در سال ۲۰۲۲ برای بررسی پدیده‌های ناشناخته هوایی یا همان یوفوها تأسیس شد، به تازگی وب‌سایت جدید خود را برای کارکنان ارتش و دولت ایالات متحده معرفی کرده است تا گزارش‌های مشاهده موجودات فرازمینی را برای تحقیقات رسمی ارسال کنند.

پنتاگون سایت اختصاصی یوفوها را راه اندازی کرد

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از آی‌ای، پنتاگون به طور رسمی وبسایت رسمی خود را برای فهرست‌بندی مشاهده اشیای پرنده ناشناس(UFO) از سوی پرسنل دولتی و نظامی راه‌اندازی کرده است.

این وب‌سایت جدید که توسط دفتر AARO مدیریت می‌شود، تا حدی برای کمک به افزایش آگاهی عمومی در مورد کار این دفتر راه‌اندازی شده و جالب این که یک مکانیسم رسمی برای گزارش مشاهده یوفوها به آن ارائه می‌دهد.

گزارش یوفوها

اگرچه این وب‌سایت هنوز در حال توسعه است، اما از هم اکنون گزارش‌های کارمندان، اعضای خدماتی یا پیمانکاران فعلی دولت ایالات متحده را که اطلاعات مستقیمی از برنامه‌ها یا فعالیت‌های دولت ایالات متحده مربوط به یوفوها از سال ۱۹۴۵ تاکنون دارند، می‌پذیرد.

با این حال، این وب‌سایت هنوز به طور کامل عملیاتی نشده است. در حالی که پس از فعال شدن به طور کامل، به این دفتر در ایجاد یک تاریخچه کامل از چنین رویدادهایی، طبق درخواست کنگره ایالات متحده کمک می‌کند.

شان کرک‌پاتریک مدیر فعلی AARO می‌گوید: تیم کارشناسان ما تلاش‌های دولت ایالات متحده را برای رسیدگی به پدیده‌های هوایی ناشناس(UAP) با استفاده از یک چارچوب علمی دقیق و یک رویکرد مبتنی بر داده هدایت می‌کنند.

وی افزود: AARO از زمان تأسیس خود در ژوئیه ۲۰۲۲، گام‌های مهمی برای بهبود جمع آوری داده‌ها، استانداردسازی الزامات گزارش‌دهی و کاهش تهدیدات احتمالی ایمنی و امنیت ناشی از یوفوها برداشته است.

این وبسایت همچنین مأموریت این دفتر را برای به حداقل رساندن غافلگیری فنی و اطلاعاتی با همگام سازی شناسایی علمی، اطلاعاتی و عملیاتی شناسایی، انتساب و کاهش پدیده‌های هوایی ناشناس در مجاورت مناطق امنیت ملی تشریح می‌کند.

این وب‌سایت همچنین توضیحی سه بخشی از پدیده‌های هوایی ناشناخته که اصطلاحی مدرن‌تر برای بشقاب پرنده‌هاست، ارائه می‌دهد و آنها را به عنوان اجرام معلق در هوا که نمی‌توان بلافاصله شناسایی کرد و دستگاه‌هایی که بین حوزه‌های مختلف از جمله هوا، فضا، رو و زیر آب حرکت می‌کنند و به راحتی قابل تشخیص نیستند، توصیف می‌کند.

در بیانیه‌ای که مأموریت AARO را تشریح می‌کند، آمده است که این دفتر در حالی که با بخش‌های مختلف مشارکت می‌کند و از پیشرفت‌های فیزیک و مهندسی استفاده می‌کند، درباره آنچه به عنوان «فناوری‌های معمایی بازیابی شده» یاد می‌کند، تحقیق خواهد کرد.

در جریان یک جلسه کمیته فرعی کنگره در ژوئیه ۲۰۲۳، یک کهنه سرباز نیروی هوایی و جامعه اطلاعاتی ایالات متحده اظهار داشت که دولت آمریکا یک برنامه چند دهه‌ای بازیابی سقوط هواپیمای یوفوها و مهندسی معکوس آنها را پنهان کرده است.

AARO در ژوئیه ۲۰۲۲ برای تشخیص، شناسایی و نسبت دادن اشیای مورد نظر در یا در نزدیکی تأسیسات نظامی، مناطق عملیاتی، مناطق آموزشی، فضای هوایی با استفاده ویژه و سایر مناطق مورد نظر و در صورت لزوم، برای کاهش هرگونه تهدید مرتبط بر اساس بیانیه وزارت دفاع، امنیت عملیات و امنیت ملی تاسیس شد.

هنوز هیچ مدرک معتبری وجود ندارد

اگرچه گزارش‌های متعددی از سوی پرسنل ارتش و دولت ایالات متحده وجود دارد، اما کرک‌پاتریک در یک جلسه استماع عمومی در ماه آوریل اعلام کرد که دفتر او هنوز هیچ مدرک معتبری از فعالیت فرازمینی، فناوری خارج از جهان یا اشیایی که فراتر از قوانین شناخته شده فیزیک باشد، کشف نکرده است. با این وجود، چندین تن از اعضای کنگره آمریکا متعهد شده‌اند که این موضوع را به طور کامل بررسی کنند.

AARO می‌گوید که از یک چارچوب علمی دقیق و رویکرد مبتنی بر داده‌ها برای درک بهتر یوفوها استفاده می‌کند و طبق بخش سؤالات متداول خود، این موضوع را به هر کجا که منتهی شود، دنبال خواهد کرد.

این سیستم گزارش‌دهی جدید قرار است در اواخر اکتبر به طور کامل راه‌اندازی شود و در ابتدا اطلاعات یوفوها را از پرسنل دولت ایالات متحده جمع‌آوری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر