امشب آخرین فرصت انتخاب رشته جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد

مهلت مجدد انتخاب رشته‌های تحصیلی برای مجازین به انتخاب رشته‌ جهت در آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ که تاکنون انتخاب رشته نکرده‌اند، امشب پایان می‌یابد.

امشب آخرین فرصت انتخاب رشته جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد

به گزارش مملکت آنلاین، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ با توجه به تقاضاهای مکرر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. 

بر این اساس صرفاً این دسته از داوطلبان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ و مندرجات اطلاعیه های فوق و با در نظر داشتن نکات ذیل به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل های انتخابی وجود ندارد.

همچنین به دلیل عدم امکان معرفی برای مصاحبه در رشته های دارای شرایط خاص و آزمون عملی در این مرحله، داوطلبان از درج این رشته ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر